Helg..

Igår var kom ida på kvällen och vi satt och surrade  tittade den nya Arkiv X filmen på datorn..
Sen såg vi några film klipp med Björn Gustavsson  han e ju för rolig...
Så vi garvade nästa ihjäl oss:P
sen spelade vi ett spel som heter JAG HAR ALDRIG. helt konstiga frågor fanns de ibland:P
men vi svarade så ärligt vi nu kunde på dessa knäppa frågor..
Sen somnade vi nog..

jag vaknade typ 08.45!! Typiskt när man äntligen får sova länge efter en veckas slit!!
Nå jag jag gick upp å glodde tv..
Duschade och fixa till mig.
Sen väckte jag ida..
den sömntutan ;P
Hon for till stallet och jag for på stan..
Shoppade lite.
Nya skor, 2 linnen och en BH men de var ju rea :P

Sen bjöd jag min kära bror på lunch på stan..
Sen for vi på Max och vänade på de resterande gänget som skulle komma och se Bio..

Sen har jag vara varit hemma :)
Nu ska jag göra annat kanske diska? tycker jag inte gjort annat i helgen :P

Nå ja på fredag ska jag till GÄLLIVARE OCH VARA MED EMMA GUMMAN :)
KRAMIS


Slänger in en av alla mina Palm bilder från Tunisen.  * SAKNAR ER DÄR NERE *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0