jobbet

Sitter på jobbet och väntar på att mina kollegor ska komma tillbaka från deras utflykt..
med barnen så klart.
De var inte så många barn så jag valde att stanna kvar på dagiset.
Har sytt en kjol.. riktigt nöjd vart jag med den men gud vad de tog tid typ 40 min..
Jag var noga!! sicksackade kanterna så de inte skulle remsas upp när barnen leker med den..
Ja de var till barnen jag sydde den..
har en ganska kort dag idag..
Jag slutar 14.45 

Idag ska jag städa sista delen av lägenheten, försöka tvätta färdigt också och så plugga körkortsteorin,
ska försöka lära mig lite vägmärken och trafikregler..
Ska bli så skönt när man äntligen tagit de efterlängtade körkortet! :)
Förhoppningsvis så har jag de till våren i allafall..
Så till sommaren bär de av på bilsemester med några vänner.. Kanske ida och johanna å emma?
Nå ja de återstår och se...

I morgon kankse jag får min nya tv.. men säkert kommer den först nästa vecka..
Miguel ska få hämta sin gamla tv och så hjälpa mig med att sätta din den nya...
Den verkar finare än min gamla tv..

Lördag blir de nog bio men de återstår och se..
Vet inte vilka som ska med.. men tror ida i allafall.
Vi ska gå och se mamma mia även fast vi redan sett den:P
Men älskar den så går gärna och ser den igen!!!

Nå ja HOPPAS EMMA DU KOMMER I HELGEN!!

Annars ses vi helgen v 40 när vi ska hämta guldkornen:)

Nej nu ska jag dra ha de!!  

LOTTA ENGERG ÄR MIN INSPERATIONS KÄLLA OCH UTAN HENNES MUSIK SÅ HADE JAG INTE VARIT JAG  :)
Så därför infogar jag en bild med henne..  Min absoluta favorit på den svenska stjärn himlen och min insperations källa..

Är det någon som läser min blogg och har bilder på henne så MAILA MIG GÄRNA DOM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0