livet, funderinar mm

Vad är meningen med livet??
Ska allt vara jobbigt?
Ska allt vara en dans på rosor??

Vart e mellan tinget??

Varför ska man aldrig få må bra??

De här med att tiden läker alla sår? stämmer de??
De tycker jag då inte!
Eftersom saker som hänt mig för typ 10 år sedan sårar mig fortfarande
såret sitter så djupt och dom verkar aldrig vilja läka..
Så de där med att tiden läker alla sår? nja de tror jag inte riktigt på..
Med tiden gör de att de är lättare att leva med de..

De har gått snart 6 månader sedan de jobbiga hände och än idag så drömmer jag mardrömmar om de..
blir jämt påmind om hur dessa idoiter förstört mitt liv. för så känns de.
Kan aldrig jobba extra i kiosken för jag klarar fasiken inte äns av å åkta dit å hälsa på.
hur ska jag då klara av å jobba??
^Lite besivken e jag ju för att dom inte hör av sig ägarna alltså. dom har ringt typ två gånger efter de hänt..
ja du så viktig var man..

Till helgen kommer Emma till luleå :)
Vi ska ev åkta till boden med ida och ha tjej kväll
Bada och sen åka till luleå och laga middag, surra och ha de mysigt:)

Vecka 40 hämtar jag hem mitt lilla stjärnskott en katt unge som kommer få namnet Shirley! :)

                                                                    EMMA OCH IDA HÄR KOMMER EN DIKT TILL ER :)
 

Du är så snäll och rar

Du är den bästa vän jag har

Min bästa vän kommer du förbli

För ingen har så kul som vi

Vi hittar alltid på en massa trams

Och om vi bråkar blir vi alltid sams

Du är den bästa vän jag har


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin dikt! =D Lycka till med kissen när hon kommer fint namn du valde förresten!

Kram

2008-08-14 @ 17:18:44
URL: http://idaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0