Onsdag

Kommer inte alls på någon bra rubrik till dagens blogg inlägg..
Hur e de då?
ja då just nu är jag i en period där allt känns bra..
Jag hoppas jag får vara kvar där och inte hela tiden dala in i den där jobbiga perioden..
Jag orkar inte att vara där längre..
Men jag har ju stöd från en massa vänner och utan dom så hade jag inte orkat..
Kär har man också gått och blivit..
Älskar han enormt mycket!! men samtidigt så rädd att bli sårad av han igen..
Men han försöker att visa att han ändrat sig. jag måste bara våga tro att de e sant..

Hur länge ska man hålla på att drömma mardrömmar om de förbaskade j*vla skiten som hände den 29 Mars 2008
De e fan snart 5 månader sedan de hände och fortfarande kan jag få minnes bilder av den jobbiga händelsen..
har som ingen jag kan prata med de om..
Vill inte lägga allt jobbigt på min familj och mina vänner.

Johanna min hockeypolare,körskolevän, resekamrat ja du hon är många saker men de viktigaste e att hon e min vän
Hon lyssnar när ingen annan gör de..
Förlåt gumman att jag alltid vänder mig till dig, men jag vet inte vart jag annars ska vända mig..
Förlåt att du får stå ut med så mycke jobbigt från mig.
Men likförbaskat så finns du där jag behöver dig.. TACK!!!
Tråkigt att vi inte umgås så ofta längre när du bytt jobb men vi ses ju vare tisdag åtminståne! :)
Men vi måste ses någon helg när du orkar också..

Ida, Emma, Bella, Yami, Johanna Ö er måste jag också tacka!! Ni finns där också för mig! TACK!!!

Nej nu orkar jag inte skriva nå mer.
Ska ta och ringa en gammal arbetskamrat från Fria Emilia tiden..
Sen ska jag ta och plugga lite teori sen ska jag sova..

Kramis

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej gumman! tänkte bara påminna dig om att jag kolalr blogen varje dag. :) hur gr de me teorin? Lotta hade kunskapsprovet idag och hon klarade de. :) blev glad för hennes skull. Kram!

2008-08-21 @ 16:32:16
URL: http://belsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0