Arlanda

Sitter här på arlanda och surfar lite grann. tyckte de var lite tidigt att äta så bestämde mig för å surfa.
Johanna sitter och läser en bok..
Nu börjar man bli riktigt nervös.
Om ca 2 timmar så begär de av till Tunisien och Djerba.
Sen e de ungefär ca 1 timme med bil dit vi ska..
Fasiken vad jag längtar...
Har tydligen 1.27 min kvar av min tid. Funderar på att låta Johanna ta en del av tiden..
Ska gå lite i affärerna här på Arlanda tänkte jag..
Vi ska åka från Gate 18..
men vi måste gå via nå Säkerhets grejs först..
När vi landade på Arlanda fick vi gå genom typ HELA arlanda innan vi hittade våran Terminal och disk vi skulle checka in vid..
Min väska vägde föresten endast 16.4kg!! vad duktig jag var :).

Ska nog ta lite bilder på Arlanda också kanske får se..
Nå ska surfa vidare och ska försöka hålla er uppdaterade på hur de går i Tunisien!!

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0