fredag 25 juli

har som varit dalig att skriv har men vi har inte idas ga hit sa ofta..
de har varit enormt varmt..
Nu har brollop 1 avklarat.. tror visst de skulle bli ett till innan vi aker men jag vet inte..
vi har funderingar pa att aka till Djerba redan pa mandag formiddag och kolla lite dar och sen sova pa hotell eller na. men som sagt vi far se..

idag var vi pa en fiskrestaurang och at da fisk. den var svin god men gud sa ful den var..

i morgon kvall kanske vi skulle ga pa Zoo. kanske samam vi var pa tidiagre i veckan men jag foljer med anda..
pa sondag morgon ska vi fara pa n^gon stormarknad. kanske handla na.
de e verklig varit kul att vara har... har trivst jatte bra, alla har varit valdigt snalla och mana om att vi ska ha de bra.
lite uppvaktning fran de motsatta konet har vi ocksa fatt hihi..

men nu borjar jag langta hem ocksa..
hemma pa onsdag ska jag ska jag kopa en ipod. och na mer kanske.. har ju som kvar en del av de jag sparade ihop...
ha de gott .. nu ska jag lasa lit nyheter pa expressen och titta runt..

ha de gott...

Kommentarer
Postat av: Bella

Vi har faktiskt lite bra väder här hemma, fast de lär ju inte hålla i sig länge. : S

2008-07-27 @ 18:40:25
URL: http://belsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0