Skönt å vara hemma

Vaknade för en stund sen i min EGNA säng, gud så jag längtat efter den..
Har som sagt visserligen sovit ganska skönt men inget slår ens egna säng..
Emilia kom igår å surra lite och jag visade lite bilder.
Miguel var också här men han glodde tv,,
Idag ska jag gå på stan.
ska köpa mig in ipod, hämta ut LK biljetter, handla lite och ev shoppa på kappahl...
Emma kommer fan vad kul de ska bli...
kankse blir nån fest eller så.
idag ska jag försöka städa lite så de inte e så stökigt till helgen.
Stora väskan ska jag föra ner i Förrådet. tänkte jag skulle vara duktig..
Ska kolla tvätten också..
jag lämnade ju lägenheten ganska så städat när jag åkte de e bara att de e lite stökigt sen jag kom hem och packade upp :P
Ska fixa håret innan jag går på stan men ska vänta på min bror också. han skulle nog följa med. och ev Emilia men hon var tvungen gå hem och hjälpa sin bror städa ur lägenheten..
Nå nu ska jag plocka vidare. skriver mer kankse ikväll eller så i morgon:) ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0