SVERIGE/ARLANDA!!!

Hejsan allihopa.. nu sitter jag på arlanda..
vi har nyss käkat på donken.. gott med svensk mat och annat än couscos som vi typ ätiit varje dag..
dom sista dagar na sen jag skrev sist här har varit helt underbara..
Saknar redan allt folk där..
Dom var så trevliga och mysa, man kände sig som en i familjen...
har ju inte direkt blivit sola eftersom de varirt för varmt att göra det. men två dagar har vi varit på stranden och sola..
 i går  så bodde vi som sagt på hotell och de var såååå mysigt...
jätte fint rum.. och gissa vad skönt de var å sova i en riktig säng!!!
har typ sovit på madrass på golvet i två veckor..
 har visserligen sovit gott när vi inte har haft snarkande herrar i sovrummet. man kunde bli galen på dom!!
fast dom var ju som charmiga ändå:P
Johanna skulle gå och köpa en tidning sen skickar hon sms om att hon läser den ute..
så här sitter jag ensam:P
 betalde för 1 timme användnings tid till internet och fick 30 min gratis så här ska man sitta 1.5 timme. lär nog inte sitta hela tiden. ev ska johanna sitta men får se som sagt..
Np ha skriver kanske mer när jag kommer hem ikväll..
ska pula på hemma och fixa.
Johannas pappa skulle hämta oss från Kallax, förhoppnings vis så kör han oss till Willys eller nå så vi får handla...
Ha de gott så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0