Måndag

Gud kommer aldrig på några bra rubriker till mina inlägg..

Nå vad har hänt då?

Ja i fredags så träffades jag och Yami på stan. vi tog bussen till cooparena och jag köpte mig säsongs kort till mig och johanna.
Vi ska nu se alla luleås hemma matcher!:)
Sen promenerade vi in till stan.
där mötte vi upp JOhanna på bibblo, skulle hämta ut en bok där.
Sen gick vi till Börjes kafe vid loet. där mötte vi maggan!
Satt och surra där. sen kom Yami och hennes killkompis dit också.
Sen väntade vi på ida.
Vi skulle fara å handa på Willys.
vi skulle laga mat hos yami.
Vilket fin lägenhet ni har..

Sen började vi laga mat.
efter ens tund så var vi typ 7 st i de lilla köket.
Men oj vad kul jag hade! tror inte jag haft så kul på evigheter!
TACK ÄLSKADE VÄNNER!!
Nå fick en ny vän också! MINNA GUMMAN ( kul att hitta en som har samma typ av konstiga humor som jag :P )

Nå vi bestämde oss att vi skulle ses på fredag och de blir hos mig :)

Nå lördag var jag pås tan med scouterna. kul faktiskt så jag ska kankse bli scoutledare..

Söndagen har jag tvättat och pluggat typ hela dagen. Håller på med Körkortet!!

Har fått nya sysslor på jobbet.
städar 2 timmar varje dag och börjar 7.30 och slutar 14.15
så e ganska lugna dagar.
Tycker de e kul att städa. jag vaknar till om inte annat:P
Sen går jag å äter frukost på avdelningen och är där resten av dagen.

idag måndag har jag varit duktig och promenera hem från jobbet.
Oj vad pigg man var och vilken ork jag känner att jag har..

Nej nu ska jag försöka vara duktig å plugga lite teori.

ha de:)

YAMI DU E BÄST :P

Kommentarer
Postat av: Minna

hej gumman =) tyckte att vi hade en väldigt kul kväll =) längtar redan efter fredag!!! Blir ju skitkul ;)

2008-09-03 @ 19:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0